به وبلاگ رهنه نیوزخوش اومدین

سایتی متفاوت برای روستای رهنه.درجهت اطلاع رسانی دوستان.

به وبلاگ رهنه نیوزخوش اومدین

سایتی متفاوت برای روستای رهنه.درجهت اطلاع رسانی دوستان.

به وبلاگ رهنه نیوزخوش اومدین

رهنه نیوز وبلاگی است درجهت اطلاع رسانی مطالب فرهنگی،هنری،اجتماعی،اداب و رسوم و... روستابرای مشاهدی همه ی دوستان.
باتشکر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

جوک😂جوک😂

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۳ ب.ظ

یارو زنش میمیره 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

@jonge_khande 😜😂

@jonge_khande 😂😜

.

.

.

.

.

زنش مرده ....چیه  ,حتما باید مسخره بازی در بیاره تو بخندی ?یه بارم باهاش همدردی کن ,بهش تسلیت بگو 

ادم باش خوب ,همش دنباله یه چیزی که نیشتو باز کنی😂😂😂😂😂

زندگـــی مـن شــباهــت زیادی ب اون

ســنجــاب تــو عـصر یخـبــندان داره

فقط اون هــمش دنبال فنــدق بــود...

@jonge_khande 😁😂

@jonge_khande 😂😁

مــن با همون پـــشتکار 

دنــبال جوک مــیگــردم...😂😂

زنم ازم پرسید کیو بیشتر از همه دوس داری!؟

گفتم:دخترم!

گفت:بعدش؟

گفتم:مامانم!

گفت:بعدش؟

گفتم:بابام!

گفت:بعدش؟

گفتم:خواهرام!

بغض گلوشو گرفت گف پس من چی!؟

گفتم:تو پرسیدی کیو دوس داری نگفتی ک عشقت کیه!

کلی ذوق زده شد گفت عشقت کیه!!؟؟؟

گفتم:استقلال

قهر کرد از خونه رفت بیرون... فکر کنم پرسپولیسه😂😂😂

👇👇👇👇

@jonge_khande 💯

سوار تاکسی بودم راننده تاکسی بقیه پول نداشت بده گفت ایراد نداره داداش

@jonge_khande 😐

 جاش یکم جلو تر پیادت میکنم!! 

 من 😕

 خدایا مارو با کیا ۸۰ میلیون کردی؟؟😐😐😐

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮدﻡ ﺁﻣﭙﻮﻝ ﺑﺰﻧﻢ

ﺗﺎ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺸﯿﺪﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﺳﻪ ﭼﻬﺎﺭ ﻧﻔﺮ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﻡ ...

ﺍﺯ ﺗﺰﺭﯾﻘﺎﺗﯿﻪ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﺍﯾﻨﺎ ﮐﯿﻦ؟؟؟ ﮔﻔﺖ ﮐﺎﺭ آموﺯﻥ ... ﺍﻭﻣﺪﻥ ﯾﺎﺩ

ﺑﮕﯿﺮﻥ !!!

.

@jonge_khande 😜

.

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺳﺮﯾﻊ ﭘﺎﺷﺪﻡ ﺷﻠﻮﺍﺭﻣﻮ ﮐﺸﯿﺪﻡ ﺑﺎﻻ ...

ﻭﺍﻻﺍﺍﺍ .... ﻧﻬﻀﺖ ﺳﻮﺍﺩ ﺁﻣﻮﺯﯼ ﮐﻪ ﻧﯿﺲ😕😕😕😕

😂😂😂😂😂😂😂

👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

@jonge_khande 💯

ﺯﻧﻬﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻨﺪ ﻟﺒﺎﺳﻬﺎﯼ ﺯﯾﺒﺎ ﻣﯽ ﭘﻮﺷﻨﺪ !!!

ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺗﺮﻧﺪ ﮔﻮﺷﻮﺍﺭﻩ ﺁﻭﯾﺰﺍﻥ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ !!

ﻏﻤﮕﯿﻦ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﺑﺎ ﻣﻮﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﻭﺭ ﻣﯽ ﺭﻭﻧﺪ !!

ﺗﻨﻬﺎ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ،ﮐﻔﺶ ﻣﯽ ﺧﺮﻧﺪ، ﮐﺘﺎﺏ ﻣﯽ ﺧﺮﻧﺪ، ﻗﻬﻮﻩ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯽ

ﺧﻮﺭﻧﺪ !!!.....

.

.

@jonge_khande 👻

.

.

ﺧﻼﺻﻪ ﺗﺎ ﺟﺪ ﻭ ﺁﺑﺎﺩ ﭘﻮﻝ ﺭﻭ ﺧﺎﮎ ﻧﻜﻨﻦ ﺑﻲ ﺧﻴﺎﻝ ﻧﻤﯿﺸﻦ 😕😕😕

👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

@jonge_khande 💯

عـــاشق بارونم...

فـــقط بخاطر این هـــوای ۲نـــفــرش!

 ☁️  ☁️  ☁️  ☁️  ☁️

     ' , ', ' , ' , ' , ' , ' , ' 

' , ' , ' ,' , ' , ' , ' , ' ,

, ' , ' , ' ,👫' , ' , ' , ' 

@jonge_khande 😆

.

🏃  🚓        💃  

خدا نگذره ازتون کی به گشت خبرداد

‌👇👇👇👇

@jonge_khande 💯

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۲
ناصر